.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدارستاد حوادث غيرمترقبه به صيادان مازندراني

مديركل بازسازي و حوادث غيرمترقبه مازندران گفت: باتوجه به احتمال وزش باد و مواج شدن دريا، صيادان اين استان امروز و فردا ( دوشنبه) از رفتن به دريا خودداري كنند.

به گزارش شمال نیوز ، "حبيب‌الله رمضان‌زاده" روز يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اعلام كرد: براساس اعلام‌اداره‌كل هواشناسي استان مبني بر ورود يك جبهه هواي‌سرد از امروز شاهد افزايش ابر همراه با وزش باد، بارش باران و مواج شدن دريا در استان مازندران خواهيم بود.

وي با اشاره به اينكه بارندگي از روز دوشنبه تا پايان هفته جاري ادامه خواهدداشت،گفت: احتمال طغيان رودخانه‌ها،آبگرفتگي معابرعمومي و مشكلات ناشي از وزش باد در استان دور از انتظار نيست.

"رمضان‌زاده" اظهار داشت: در اين مدت مسافرين و شهروندان هنگام تردد در محورهاي مواصلاتي اصلي و فرعي استان با رعايت نكات‌ايمني و مجهزنمودن وسايل نقليه به امكانات ضروري طي طريق كنند.

وي از شهروندان خواست از اقامت وتردد در مسيرهاي پرمخاطره، بستر و حريم رودخانه، مسيل‌ها و نقاط سيل گير در هنگام بارش باران خودداري كنند.

مدير كل حوادث غير مترقبه مازندران‌گفت: ساكنين بومي حاشيه رودخانه‌ها و مسيل‌ها و نقاط سيل‌گير درهنگام‌بارندگي‌هاي شديد درمكان‌مناسب و امن پناه‌گيري كنند.

وي همچنين از باغداران‌مازندراني خواست در هنگام‌جمع‌آوري محصولات خود نكات ايمني را رعايت كنند.

"رمضان‌زاده" در خاتمه‌گفت: نيروهاي امدادي و خدماتي استان بايستي آمادگي لازم براي هرگونه عمليات امداد و نجات در استان را داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.